Ditt favorit citat?

Proffessor Dumbledore säger nog dom bästa citaten EVER tycker jag (faktiskt så är allt han säger BÄST MEN jag kan inte skriva ner allt), men här är några av mina favorit citat.


Do not pity the dead, pity the living, and above all those who live without love

As much money and life as you could want! The two things most human beings would choose above all - the trouble is, humans do have a knack of choosing precisely those things that are worst for them.


Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.


MIN APSOLUTA FAVORIT!

It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies, but just as much to stand up to our friends.












Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejj , jag tycker det är citatet av Dumbledore är bra :



- såklart Harry så är det bara i ditt huvud men det betyder inte att det inte är sant.



Från boken dödrelikerna

2012-02-07 @ 07:38:55
Postat av: Felicia

Jag tycker om det här citate av Dumbledore :



- Harry såklart så är det bara i ditt huvud med det betyder inte att det inte är på riktigt.



Från boken dödsrelikerna

2012-02-07 @ 11:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0